APMOKĖJIMAS

1. K: Kokie galimi atsiskaitymo būdai?

A: Mūsų rekomenduojamas atsiskaitymo būdas yra Paysera mokėjimų sistema. Tačiau taip pat galite atsiskaityti grynais ar kortele atsiimant prekes tiek iš kurjerio, tiek iš sandėlio ar bankiniu pavedimu.

2. K: Ar galiu padaryti pavedimą pagal išankstinę sąskaitą – faktūrą ar PVM sąskaita – faktūrą? 

A: Žinoma! Tokiu atveju parašykite mums el. paštu arba paskambinkite

3. K: Ar apmokėjimai yra saugūs?

A: Mes naudojame Paysera mokėjimų sistemą, kuri yra prižiūrima Lietuvos Banko.

4. K: Ar išrašote PVM sąskaitą – faktūrą?

A: Taip, PVM sąskaitos – faktūros yra išrašomos pristačius ar Jums atsiėmus prekes.

5. K: Kaip galima atsiskaityti už montavimo paslaugas?

A: Už montavimo paslaugas galite atsiskaityti po jų atlikimo bankiniu pavedimu arba grynaisiais pinigais (išrašome pinigų priėmimo kvitus)

PRISTATYMAS

1.K: Per kiek laiko pristatomos prekės?

A: Prekių kelionė nuo užsakymo iki Jūsų trunka IKI 2-3 savaičių, tačiau tuo neapsiribojant. Populiariausius modelius ir jų išmatavimus visada turime sandėlyje. 

2.K: Ar galima prekes gauti greičiau?

A: Žinoma, tiesiog tokiu atveju sumažėtų galimas pasirinkimas ir tektų rinktis tik iš tų modelių ir išmatavimų, kuriuos turime vietoje. NEBENT UŽSAKOTE DIDELIUS PREKIŲ KIEKIUS (30 VNT. +), tokiu atveju visų modelių pristatymas truktų iki 1 savaitės, tačiau tuo neapsiribojant. 

3K: Kaip vyksta pristatymas į namus? 

A: Prekių pristatymo paslaugą atliekame patys arba naudojamės kurjerių tarnybų paslaugomis. Jeigu norite pristatymo į namus, tiesiog pasirinkite šį variantą krepšelio ar apmokėjimo puslapyje. 

4K: Ar galima prekes atsiimti iš sandėlio?

A: Žinoma, tiesiog susisiekime ir sutarkime atsiėmimo laiką. Sandėlio adresas – M.Šikšnio 75, Vilnius.

PREKĖS

1.K: Ar jūsų prekės yra kokybiškos?

A: Mūsų pagrindinis partneris ir tiekėjas yra „Wamar – Sosenka” gamykla, esanti Lenkijoje. Savo veiklą ji vykdo nuo 1984 metų. Įmonė yra gavusi Lenkijos Respublikos Ekonomikos Ministerijos apdovanojimą – „Eksporto lyderis”

2.K: Radau patinkančią prekę, tačiau netinka išmatavimai. Ką daryti?

A: Mūsų tikslas – patenkinti kiekvieno kliento poreikius. Susisiekime ir kartu priimsime geriausią sprendimą!

3.K: Ar galime prekes apžiūrėti gyvai?

A: Be abejo, Vilniuje turime prekių ekspoziciją – M.Šikšnio 75. Tiesiog prieš atvažiuodami pasiskambinkite ir sutarkite vizito laiką. Populiariausias prekes turime ir vietoje, tad galėsite nusipirkti ir vietoje. 

4.K: Ar galima modifikuoti prekes? Pvz. nudažyti norima spalva, keisti plokštes, išmatavimus?

A: Tikrai taip. Mes esame atviri Jūsų idėjoms ir pasiūlymams, tiesiog susisiekime ir kartu priimsime geriausią sprendimą!

MONTAVIMAS

1.K: Kokioms prekėms teikiate montavimo paslaugas? 

A: Galime surinkti, sumontuoti visas mūsų el. parduotuvėje esančias prekes. Ar tai būtų viena vyno lentyna, ar keli šimtai sandėlio stelažų – maloniai lauksime Jūsų užklausų.

2K: Kuriuose miestuose teikiate montavimo paslaugas?

A: Šiuo metu montavimo paslaugas teikiame tik Vilniuje ir Vilniaus rajone. Kituose miestuose – pagal susitarimą.

3K: Kaip užsisakyti montavimo paslaugas? 

A: Montavimo paslaugas galite užsisakyti prieš perkant stelažus ar jau juos įsigyjus. Susisiekti su mumis nurodytais kontaktais (spausti čia)

4K: Kaip galima atsiskaityti už montavimo paslaugas?

A: Už montavimo paslaugas galite atsiskaityti po jų atlikimo bankiniu pavedimu arba grynaisiais pinigais (išrašome pinigų priėmimo kvitus)

5K: Ar išrašote PVM sąskaitas – faktūras?

A: Po darbų atlikimo išrašome PVM sąskaitas – faktūras. Jeigu mokama grynaisiais pinigais – pinigų priėmimo kvitus.